Amanida de tardor amb raïm

Ingredients (4 persones)
300gr de fulles d’amanida variada (endívies, escarola, col lombarda, crèixens)
100gr de raïm negre, 100gr de raïm vert, 1 pera petita
1 cullerada de vinagre de poma, 1 cullerada de vinagre de xerès
1 culleradeta de suc de pera, Sal i pebre recent mòlta
1 cullerada d’oli d’oliva, 1 cullerada d’oli de nous
2 cullerades de nous, 40g de formatge parmesà ratllat

grapes

Elaboració
1.- Tallar els troncs de les amanides escollides amb aigua freda de forma ràpida. Escòrrer i tallat les fulles a trossos petits.
2.- Rentar els dos tipus de raïm i tallar-los per la meitat. Rentar la pera i tallar per la meitat i treure el cor i les llavors. Tallar a rodanxes fines.
3.- Per amanir, barrejar el vinagre de poma i xerès, el suc de pera, la sal i el pebre amb un minipimer i afegir per últim els olis.
4.- Daurar les nous en una paella sense greix. Barrejar les fulles de l’amanida amb la salsa elaborada anteriorment i decorar amb la pera, el raïm i les nous daurades i amb el formatge parmesà.

descarga (1)

Comentari Nutricional ( 200kcal) 

El raïm és un dels aliments esencials que forma part de la dieta mediterània. El raïm destaca per la seva riquesa en sucres i vitamines del grup B, poques proteïnes i greixos. Ric en potasi així com calci i magnesi. Té gran poder antioxidant. Les nous
i els olis vegetals ajuden també a controlar el colesterol i evitar afeccions cardíaques en general.
Tot plegat forma un plat ideal per controlar el colesterol amb gran poder antioxidant.

amanida de raim

Anuncios

Què n'opines?

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s