Menjar segons la mida de la nostra mà

Menjar sa és tant senzill com fixar-se amb les nostres mans.

Les nostres mans ens fan de guia per a calcular les racions que ens pertoca menjar:

  • El palmell de la mà: ens indica la mesura de les proteïnes animals
  • Un puny: la ració d’arròs o pasta i d’altres cereals
  • La punta del dit gros: la ració de mantega i sucre
  • La ració de formatge i altres greixos similars no haurien de ser major de dos dits.
  • Les dues mans juntes: les racions de verdures i hortalisses.

Amb aquesta imatge ens queda més clar com funciona.

La nostra mà també ens indica les 5 ingestes recomanades al dia: esmorzar, mig matí, dinar, berenar i sopar i al mateix temps el nombre de racions de fruites i verdures que cal ingerir al dia.

En realitat no és una dieta d’aprimament, sinó és un mètode, conegut amb el nom de El mètode de Zimbabwe Hand Jive (dissenyat pel doctor Kazzin G.D Mawji fa 30 anys per a gent diabètica analfabeta) que educa i reeduca a incorporar bons hàbits i a calcular la quantitat d’aliments i nutrients que necessitem.

RECORDA: Si necessites consell nutricional totalment personalitzat, sempre em pots contactar!

Anuncis

Què n'opines?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s