El SEITÀ, la carn vegetal

Actualment, dins de la nostra dieta hi ha un excès de consum de carn i de proteïnes d’origen animal. Els experts recomanem una ingesta major de proteïnes vegetals versus animals per a prevenir malalties cardiovasculars, entre d’altres.

El Seità és originari del Japó i és conegut amb el nom de “carn vegetal”, ja que a part del seu contingut elevat de proteïnes vegetals, el seu aspecte i textura recorden a la de la carn (bola d’un color marró de la mida d’un puny).

El Seità és la proteïna del blat, el gluten, per això les persones celíaques no en poden menjar.

Les seves propietats:

  • Gran contingut en proteïnes vegetals
  • És suau i digestiu.
  • És baix en calories
  • No conté colesterol
  • Baix en greixos
  • Conté abundant lecitina
  • Té més calci i minerals que la carn
  • Sense hormones i altres components utilitzats per l’engreixament del bestiar

El seità es pot cuinar igual que fem amb la carn: a la planxa, fregit, arrebossat, estofat, com mandonguilles, croquetes, llibrets amb formatge, etc.

Us animo a probar-ho i incoporar-lo a la vostra dieta!

RECORDA: Si necessites consell nutricional totalment personalitzat, sempre em pots contactar!

Anuncis

Què n'opines?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s