Caminar, l’exercici físic més senzill

La setmana passada us parlava dels beneficis de l’exercici físic per la nostra salut, i també per controlar i perdre pes de manera regular acompanyat sempre d’una dieta equilibrada.

Avui us vull descobrir l’exercici físic que tothom pot practicar, el més senzill de tots: CAMINAR.

  • Utilitza calçat adequat i còmode per a evitar lesions.
  • Utilitza roba adequada a cada estació de l’any.
  • No utilitzis plàstics o robes a per suar més, recorda: Per suar més no es perd més greix (La suor NO equival a una major pèrdua de greix, només és un mecanisme per regular la temperatura del nostre cos)

 

Comença a caminar 15 minuts  cada dia, i augmenta 5 minuts cada setmana.

L’objectiu és caminar de 30 a 45 minuts cada dia:

  • Quan vagis de compres
  • Quan vagis o vinguis de treballar: baixa en una parada abans del transport públic
  • Quan t’hagis de desplaçar en un lloc aprop, no pensis en el cotxe
  • Puja escales en comptes d’agafar l’ascensor
  • Si tens bicicleta estàtica, aprofita mentres veus la TV.
  • Buscar activitats per a fer amb els amics o família (caminar, anar amb bici…)

EN MARXA?!

RECORDA: Si necessites consell nutricional totalment personalitzat, sempre em pots contactar!

Anuncios

Què n'opines?

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s